REKLAMACJE
(dotyczą wyłącznie Klientów będących konsumentami, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego)
Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
- Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego za pośrednictwem Internetu wypełnionego formularza reklamacji znajdującego się na stronie iwchome.pl lub na podstawie pisemnego oświadczenia Klienta. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji przez „Sklep internetowy IWC Home”.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pod warunkiem, że wada ma charakter istotny.
- Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej należy przesłać pocztą na adres:Dział obsługi klienta IWC Home
ul. Warszawska 28, Spalice
56-400 Oleśnicalubdrogą mailową na adres reklamacje@iwchome.pl
- W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
– imię i nazwisko,
– datę zakupu oraz numer zamówienia,
– dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość),
– nazwę, numery, ilość towarów, które są reklamowane,
– powód reklamacji.
- Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Klientowi (będącemu konsumentem) na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i trybu likwidacji szkody.
- Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśniać pod adresem e-mail reklamacje@iwchome.pl lub pod numerem telefonu +48 530 457 457.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY →