1. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPÓW
- Strona „iwchome.pl” zwana dalej „Sklepem internetowym IWC Home” jest własnością IWC HOME Sp. z o.o., ul. Warszawska 28, Spalice, 56-400 Oleśnica, NIP 911-202-53-17, REGON 36895348500000.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci www. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem „sklepu internetowego IWC Home” są realizowane tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Stroną dokonującą zakupów w „sklepie internetowym IWC Home” mogą być: osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane w dalszej części niniejszego regulaminu „Klientem”.
- Podane na stronach „Sklepu internetowego IWC Home” ceny obowiązujące w dniu złożenia zamówienia obowiązują od dnia złożenia zamówienia do dnia jego realizacji.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- „Sklep internetowy IWC Home” oferuje zakupy w trzech trybach:
a) tryb „Zwykły”,
b) tryb „Szybki zakup”,
c) tryb „Przelewy24.pl”.
ad. a) Tryb „Zwykły” polega na zakupie towarów w drodze uprzedniej rejestracji w Sklepie internetowym IWC Meble oraz dokonania zapłaty za zamówione towary. Zapłaty można dokonać przelewem tradycyjnym, kartą kredytową lub przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl, lub dokonać zamówienia i wybrać opcję raty. Podczas rejestracji Klient podaje dane osobowe takie jak imię i nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail, hasło.
ad. b) Tryb „Szybki zakup” polega na zakupie towarów bez rejestrowania się w Sklepie internetowym IWC Home, zapłaty można dokonać przelewem tradycyjnym, kartą kredytową lub przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl lub wybrać opcję raty. Klient podaje dane związane z adresem dostawy zawierające dane osobowe imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu.
ad. c) Tryb „Konto Przelewy24.pl” – Klient po dokonaniu wyboru towarów zostaje przekierowany do systemu Przelewy24.pl, w którym dokonuje logowania/rejestracji i dokonuje płatności przelewem elektronicznym lub karta kredytową.
- W każdym trybie, zamówienia na towary są składane przez Klientów na stronie internetowej „Sklepu internetowego IWC Home” poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza.
- Serwer „Sklepu internetowego IWC Home” wysyła automatycznie wiadomość e-mail do Klienta w celu uzyskania potwierdzenia złożonego zamówienia przy płatności za pobraniem. Wiadomość, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, będzie zawierać informacje na temat wysokości i kosztów przesyłki.
- Procedura realizacji złożonego zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy klient potwierdzi e-mailem swoje zamówienie oraz zapłaci za towar za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego lub karty kredytowej w systemie płatności elektronicznych Przelewy24.pl. W przypadku rat po otrzymaniu pozytywnej decyzji o przyznaniu kredytu.
- Jako datę zapłaty liczy się termin wpływu pieniędzy na konto „Sklepu internetowego IWC Home”. Zapłata musi się znaleźć na koncie „Sklepu meblowego IWC Home” nie później niż po 7-miu dniach od daty złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie 7-dniowego terminu na zapłatę odpowiednio: za dostawę (w przypadku wyboru płatności „za pobraniem”) oraz za towar (w przypadku wyboru pozostałych form płatności) zamówienie zostaje anulowane i nie będzie wiązać Sklepu internetowego IWC Home.
- Termin realizacji zamówienia to 40 dni roboczych od dnia spełnienia warunków zawartych w punkcie 9 niniejszego regulaminu, chyba że Klient życzy sobie ich dostarczenia w późniejszym terminie. Za termin realizacji zamówienia przyjmujemy czas w jakim produkcja wykonuje zamówienie, do tego terminu należy dodać czas dostawy towarów od 7-14 dni (jeśli klient zamówi meble z dostawą pod wskazany adres). W takim przypadku osoba z Biura Obsługi Klienta bezpośrednio kontaktuje się z Klientem w celu umówienia terminu dostawy. Termin dostawy mebli może być dłuższy od terminu umówionego z Klientem, z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, jednak nie będzie dłuższy niż 14 dni o czym poinformujemy klienta wcześniej. Zamawiający na własne ryzyko ocenia możliwości wniesienia mebli do miejsca dostawy uwzględniając przy tym, że usługa będzie realizowana przez dwie osoby
- W przypadku złożenia lub potwierdzenia przez Klienta złożonego zamówienia w dzień wolny od pracy, bieg wyżej określonego terminu rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym.
- Koszty oraz terminy dostaw i montażu znajdują się w zakładce „Transport i montaż”.
- Faktura VAT imienna lub na firmę będzie zawierać dane, które Klient poda podczas składania zamówienia i będzie dołączana do paczki.
2. ZWROTY
- Zgodnie z ustawą z 25 grudnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Zamawiający jest uprawniony odstąpić od zawartej umowy na wykonanie Dzieła (zamówienia mebli) pod warunkiem złożenia oświadczenia (mailowo) w tym zakresie w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy oraz po uzyskaniu zgody Wykonawcy.
3. REKLAMACJE
(dotyczą wyłącznie Klientów będących konsumentami, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego)
Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
- Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego za pośrednictwem Internetu wypełnionego formularza reklamacji znajdującego się na stronie iwchome.pl lub na podstawie pisemnego oświadczenia Klienta. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji przez „Sklep internetowy IWC Home”.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pod warunkiem, że wada ma charakter istotny.
- Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej należy przesłać pocztą na adres:Dział obsługi klienta IWC Home
ul. Warszawska 28, Spalice
56-400 Oleśnicalubdrogą mailową na adres reklamacje@iwchome.pl
- W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
– imię i nazwisko,
– datę zakupu oraz numer zamówienia,
– dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość),
– nazwę, numery, ilość towarów, które są reklamowane,
– powód reklamacji.
- Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Klientowi (będącemu konsumentem) na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i trybu likwidacji szkody.
- Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśniać pod adresem e-mail reklamacje@iwchome.pl lub pod numerem telefonu +48 530 457 457.
4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) właściciel Sklepu Internetowego IWC Home informuje, że dane osobowe Klientów są przechowywane w zbiorze danych IWC Home z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Międzyleskiej 2-4.
- Dane osobowe będą zbierane i przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień składanych przez Klienta w Sklepie Internetowym IWC Home.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania oraz usunięcia danych oraz ma prawo sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby IWC Home.
- IWC Home zapewnia, że wszystkie informacje i dane przekazywane przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej iwchome.pl pozostaną poufne i w odpowiedni sposób zabezpieczone.
- Złożenie zamówienia w „Sklepie Internetowym IWC Home” oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta zamówienia.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT.
- W razie wątpliwości poczytuje się, że umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a właścicielem „Sklepu Internetowego IWC Home” z chwilą potwierdzenia przez Klienta zamówienia, o którym mowa w punkcie I ust. 8-11 niniejszego Regulaminu.
- Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów pomiędzy Sklepem Internetowym IWC Home, a Klientem jest prawo polskie, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 r., Nr 22, poz. 271 z późn. zmianami) oraz ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827).
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy według zasad ogólnych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 sierpnia 2016 roku.